Tuesday, February 14, 2012

bakal kawan-kawan comel saya




assalamualaikum..setelah dua hari sakit kepala, saya masih mencari-cari apa yang perlu saya lakukan untuk cuti semester ni..maklumlah, dah bosan sangat-sangat kan...dan hari ini saya bahagia..

nak tahu kenapa???saya dah jumpa hobi baru. yang saya akui memakan duit sedikitlah sebab nak beli bahan-bahan dia dan barang pon baru nak order..semangat tahap dewa dah ni..kan kan??seronok tengok hasil-hasil dia..nanti saya akan uploadkan setiap hasil kreatif saya.. ya ya saya cuba untuk kreatif..

apa hobi baru ya??saya nak cuba buat buah tangan yang comel-comel macam key chain, perhiasan handphone dan yang paling menarik, saya nak buat "cover" untuk handphone saya dan saya nak designkan untuk kakak-kakak saya yang ada..semangat tak?? kalau kawan-kawan nak order boleh jugak dekat sini  SUS n d FELT.

banyak barang-barang menarik. dari situ pon boleh order tapi saya nak cuba buat sendiri...selamat mencuba...
dah tak sabar nie..grrrrrrrr